portal o perfumach
Podejście przeprowadzono na angaż Fundacji Świętego Mikołaja, która jest pomysłodawcą akcji "Mama w pracy".- Dane mówią same w środku siebie. Dla 60 proc. matek idealny Chronos na powrót do pracy po urodzeniu dziecka owo co najmniej 2 lata. Mimo owo jak pracownika. Gdy na rozmowie kwalifikacyjnej powiedziałam, iż jestem młodą matką spośród rocznym dzieckiem po minie ewentualnego przyszłego pracodawcy widziałam, iż to wystarczy naszej rozmowy. Gros pracodawców uważa, iż mama - pracobiorca to ciągłe zwolnienia, wymówki, same problemy. To myślenie nader stereotypowe - mówi jedna spośród bohaterek reportażu przeprowadzonego na potrzeby kampanii. W ramach projektu został i ogłoszony quiz w celu firm pt. "Mama w pracy". Firmy biorące uczestnictwo w konkursie będą oceniane na podstawie ankiet przeprowadzonych z pracowniczkami. Zwycięzcy otrzymają urząd "Firmy nieprzeciętnie przyjaznej mamom".