Blokowe litery świetlne
Reklama świetlna jest od dawna bardzo często stosowanym sposobem reklamowania dóbr czy firm. Jest „agresywna” i sama dociera do potencjalnego klienta, ponieważ ze względu na podświetlenie, nie sposób ją ominąć bez zerknięcia, co prezentuje, a jest doskonale widziana już z daleka. To powoduje, że formy reklamy świetlnej, np. popularne kasetony, które widać zamiast tradycyjnych szyldów niemal nad każdym sklepem czy innym lokalem, nie nie wychodzą z mody, a wręcz przeciwnie, ich twórcy nieustannie tworzą nowe formy i udoskonalają te znane. Kasetony czy <a href="http://www.playbyplay.pl/jaki-kaseton-reklamowy-wybrac/">podświetlane litery </a> zaliczają się do typu reklamy outdoorowej, co oznacza, że są zamieszczane zwykle na frontowych ścianach budynku, przy wejściu. Jest to komfortowe nie tylko dla właścicieli reklamowanych w ten sposób sklepów, które są w ten sposób bez problemu widoczne nawet z dala, ale także dla klientów, gdyż mają możliwość zasięgnąć informacji co można kupić w tym sklepie nawet do niego nie wchodząc, czy nie zbliżając się na małą odległość, co stanowi zaletę w postaci choćby oszczędzenia czasu.